Lite sent ute

När jag ska ut och resa, väntar jag alltid med att packa in i sista sekund.
Som idag för exempel - jag har haft hela dagen på mig. Men ännu har jag inte ens börjat samla ihop sakerna jag ska ha med mig, nu när vi ska åka om några timmar.

Passet vet jag iallafall vart jag har.
Och nu kommer Johanna (reskompis) snart för vi ska äta middag tillsammans nu innan vi åker. 
Hon är en kul typ, så det blir nog en riktigt trevlig kväll, innan Madeline hämtar upp mig kl. 01.15 inatt!

- Kanske kommer vara lite tyst på bloggen några dagar. 
- Eller kanske kommer det vara jätte mycket fin bloggning från Grekland. Vem vet vad som kan hända på en semesterresa. Finns säkert en hel del att blogga om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback