Fräscha toaletter = En trevlig arbetsmiljö

Något jag ibland kan bli lite smått sur över är toaletter som inte är städade och vårdade på ett bra sätt.
Ta till exempel Rudbecksskolans toaletter för exempel - ofta möts man av stopp i toaletten eller överfyllda papperskorgar och om inte detta så kanske det är någon som har lekt lite och smutsat ner på golvet.
- Detta ogillar jag starkt. Och jag kan banne mig inte fatta hur man kan ställa till det så för sig själv och andra. Jag är jävligt trött på detta. Har man redan en dålig arbetsmiljö behöver man väl inte förpesta den ytterliggare med massa små experiment på toaletterna.

Det förpestar arbetsmiljön och man mår inte bra av det. Så ta nu ansvar för era toalettbesök.
 
Lite vackra bilder (skämtåsido).

 

Man ska må bra på sin arbetsplats och därmed basta.

Kommentarer
Postat av: Mona

jo Simon jag håller verkligen med...hur kan människor vara så äckliga ibland alltså är det så svårt att gå på toa i skolan utan att skita ner den helt...

2007-05-05 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback