Jag är inte yngst!

http://andwal.blogspot.com/2007/03/bara-i-miljpartiet.html

Men fortfarande den yngre gruppen.

Det känns skönt. Det blir lite problematiskt att uppmärksammas för sin ålder och inte för något "större". Men åandrasidan så är det något stort i rådande struktur att vara ung inom politiken.

Jag fick ett stort mediautrymme under föregående år. Tidningar (Aftonbladet, Metro, Nerikes Allehanda, LO-tidningen, Dagens Samhälle, Riksdag och Departement.... ), TV (SVT), Radio (Sveriges Radio.). Jag nyttjade utrymmet, men med lite eftertänksamhet och mindra stress så inser jag att jag kunde ha nyttjat det bättre. Kunde ju smugit in schampo-reklam eller vad som helst!



Kommentarer
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Du ser, att vara yngst går över med tiden ;-)

Postat av: Rolla

Du hade kunnat göra värsta grejen av det.. haha.. fast du knäckte ju tanten på SVT!

2007-03-24 @ 17:37:31
Postat av: Simon Nummela

När man är "mitt uppe i saken" är det svårt att tänka hur man kan nyttja allt på bästa sätt. Men det kunde använts bättre. Kommer fler chanser.

2007-03-24 @ 21:01:19
URL: http://nummela.blogg.se
Postat av: johanna

men jag tror inte han är bättre än dig simon;)

2007-03-27 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback