"Sälja, sälja, sälja ska vi göraa!"

"Annars dööör ja!"

Den lilla truddelutten kom jag kom för bara någon minut sedan. Detta efter att ha jobbat idag - Och sålt rätt hyffsat. Vad tycker ni om min nya kampsång? Som jag ska sitta och skrika ut över min arbetsplats så att alla hör.

// För er som inte vet det. Jag jobbar alltså som konsumentsäljare hos ett företag som heter VM Media (
www.vmmedia.se), just nu arbetar jag i ett projekt för Com Hem (www.comhem.se). //

Jag kanske ska bli låtskrivare - För peppande låtar. Hahah, eller vad tror ni / tycker ni?

Jag ska snart påbörja ett arbete med årsberättelser från 2006 och kanske ska jag skriva en fin berättelse om vad som har hänt i Simons liv under 2006, här på bloggen. Det har ändå varit ett av de mest händelserika åren i mitt liv - Både privat, professionellt, och engagemangsmässigt (privat) :) Men den årsberättelsen / verksamhetsberättelsen får ni vänta med tills i slutet av denna vecka!

Ni får den i repris (min kampsång på jobbet):
- "Sälja, sälja, sälja ska vi gööra"
- "Annars dööör ja!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback