Roller, igen....

Jag har i tidigare inlägg funderat kring det här med roller och förväntningar.

Och jag har nu stött på det igen, men denna gång hade det inte så mycket med min ålder att göra - Eller ja kanske lite grand. Den här gången handlade det om att jag var elev, och det handlade om hur det skulle vara att möta lärare i privatlivet. DÅ blev det svårt för vissa. Själv ser jag det inte som ett problem. Svårt att beskriva hela problemet för att inte helt hänga ut människan som sa det. Men ni kan själva fundera kring det här och posta någon rad med era egna tankar. SÅ kanske vi kommer vidare kring det här.

Va folk fastnar kring olika strukturer och hänger bokstavligt talat upp sig på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback