Något utöver det vanliga *

Blir man inte lite sugen på att göra något utöver det vanliga ibland. Jag har kikat på lite olika idéer. Några kan ni läsa om nedan.

Lyxyacht Pris: 4500 :- / timme. Med plats för ett antal personer. X antal hytter med X antal badrum. Ingår gör skeppare och besättning. Mat och dryck kostar extra.  LyxBetyg: 4

Sjöflyg 
Pris: Okänt. Landar på både hav och mark. Kanske en lunchtur ute i Stockholms skärgård? Plats för 9 passagerare - Är ju rätt passande? Allt som är flygande är roligt. LyxBetyg: 5 (Men då ska en riktigt fin lunch ingå :)

Helikopter Pris: 3000 / 30 minuter. Går ju snabbt och lätt. Kan ju landa inne i sta´n på något tak. En snabbtur över Stockholm vore väl inte fel? Priset är ju överkomligt om man är några som delar på det. Plats för 3 passagerare. LyxBetyg: 3,5

Limosine Pris: 1500 :- / timme. Traditionell lyx som sticker ut (den är ju rätt lång). Plats för många (9 stycken). Riktigt prisvärt. Sticker ju verkligen verkligen ut. Detta alternativet skulle jag välja främst om jag själv skulle tvingas välja. LyxBetyg och Prisvärdhet: 5

Summering: Det roligaste vore ju att börja i den amerikanska limosinen inne i Stockholms innerstad - För att sedan ta sig ut till Bromma flygplats där helikoptern väntar. Vi tar en fin tur över Stockholms skärgård och landar sedan passande på någon ö i skärgården. Lunch väntar på lyxyachten. En tur med båten är ju inte fel. Men så tar bensinen slut - Ojdå. Men då kommer sjöflyget och hämtar oss (enkel va?)... Vi åker in till sta´n och avslutar med en halvtimmes limofärd. Sen är vi riktigt nöjda och panka.

Prislapp: Ca. 15000 :- (Jag bjuder, "Önskar jag")

Är det någon som vill följa med på det äventyret i Simons liv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar , jag är på :)

2007-01-04 @ 14:56:09
Postat av: Nummela

DU är välkommen ! När min ekonomi tillåter :) Men det gör den snart.

2007-01-05 @ 14:55:00
Postat av: maria

simon din buse :D var det det där du snacka om ida i matsalen? :D

2007-01-08 @ 18:19:04
Postat av: Simon

Precis Maria - Sugen på att följa med på en tur?

2007-01-08 @ 22:09:22
Postat av: Marie

Jag följer gärna med! ;)

Postat av: Simon

Det låter bra :)

2007-01-09 @ 20:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback