Förnyelse?

Satt av en ren tillfällighet och tittade igenom vilka som hade blivit valda till vilka poster i Nora Kommun.
Och kanske inte till min förvåning var i princip alla ordföranden de samma som tidigare period. Jag vet inte om förnyelse är synonymt med skifte av poster - Men lite betyder det iallafall.

Har inte Socialdemokraterna några andra starka kort att lägga fram förutom dem de redan använt under en period? De är ju ändå ett antal medlemmar. Hade det varit brist på medlemmar hade jag förstått, men nu funderar jag. Är man rädd för förändring eller vad beror det på?

Jag bara undrar - Jag bara undrar. Cornelis Vrejsvik.

Kommentarer
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Jag tror att det hade varit bra med lite större förändringar både på ordförandeposterna och inom andra roller. Vad det beror på att så inte har skett kan man ju spekulera i men det är ju klart att nya friska krafter lyser med sin frånvaro.

Postat av: Simon

Så sant som det är sagt.

2007-01-15 @ 12:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback