Arbetsgivare: Dagens Industri?

I januari brukar de som arbetat under föregående år få sina deklarationsunderlag (hur mycket man tjänat och liknande..). Jag har fått underlag från Nora kommun och Rädda Barnen. Men också från den stora tidningen Dagens Industri, vilket jag tycker är roligt eftersom att jag aldrig har jobbat för DI - Kontrolluppgiften handlar om att jag blev intervjuad av DI och isamband med den intervjun blev det mycket utlägg. Men aldrig har jag haft en anställning hos Dagens Industri.

Men men, blir väl något att ta med i CV:t i alla fall. Skulle det se ut så här då eller?: Arbetsgivare: Dagens Industri. Arbetets omfattning: Åt lunch, svarade på lite frågor, sminkades och fotades - Uppskattningsvis 2,5 timme. Referens: ? Erfarenhet: Bättrade på mitt leende framför kameran.

Snyggt CV, eller hur?

För övrigt så skymatade jag en av personerna som var med i samma artikel på Restaurang Leijonhuvudet (heter den så?) på Lilla Nygatan 5 i Sthlm. Han bar svart kavaj och jag tror han är riksdagsman. Jag säger inte vem.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback