Mitt livs undergång (PÅ jobbet)

Idag var en rätt rolig dag på jobbet, eller inte rolig utan sorglig (kanske inte).

Det började med att jag fick applåder av hela teamet som jag ingår i - Chefen hade uppmärksamat att jag sålt så bra förra måndaden. Stolt blev jag.
Vi har fått en till chef och hon talade i dag om arbetsmoral. Jag besökte också VD:n och berättade att jag var så motiverad idag.....

Hur gick det då för mig idag, efter alla sådana viktiga / roliga saker?
- Åt helvette. Detta var första arbetsdagen på snart tre månader som jag inte sålde en enda produkt.
Jag blev så arg vissa perioder att chefen fick komma och tala lugnt och sansat med mig...

- På slutet höll jag en liten fördragning om va bra det skulle gå i framtiden och så. Att det var lite kul att "nolla". Chefen verkar gilla min inställning, han sa "Du är tung Simon"!

Nu glömmer jag den här lite småkonstiga men ändå roliga dagen - Och tittar framåt och ser att jag ska sälja sälja sälja! Men va kul det kan te sig ibland...... Stolt är jag iallafall - Blev ju lite ironi över det hela.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du tappat säljarkonsten simon eller va det baraq en dålig dag på jobbet ;) fika snart! krams

2007-02-08 @ 22:34:13
Postat av: Rolla

Du kanske fick onda ögat.. hehe.. du får ta det lungt!! (=

Postat av: SImon

Haha, Johanna, Tro aldrig att jag tappar säljkonsten. Var bara otur!

2007-02-10 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback