Liten veckorapport

Sälen: Jag har varit i Sälen fyra dagar. Fyra dagar fyllda av snö, sol, mat, bad, bastu, kexchoklad, naken kvinna (!), flygande Åsa i liften.... Och mycket annat roligt.

Språkstudier: Avklarat första kurskapitlet. Lärt mig massa vardagsfraser. Bland annat - Mitte kulu?
Gissa vad det betyder.

TV: Fick idag reda på att jag hade varit med i tv Tvärsnytt under gårdagen. Bara en bild med mig och två Tanzanier - Var lite kul att se. Det var från utställningen Efter Tsunamin - Där jag var utställningsobjekt.

Idag var jag inte sugen på att skriva ett roligt inlägg - För nu har jag redan så roligt själv :)
Om folk börjar klommentera mera så ska jag skriva roligare inlägg. Haha.

Kommentarer
Postat av: Marie

Mer roliga inlägg Semlan. Lite killmode kanske? ;) I know you like it.

Postat av: Simon

Inspirera mig Marie! Så ska jag ta upp lite sådant också :)!

2007-02-05 @ 22:13:21
Postat av: Rolla

Simon.. jag saknar roliga inlägg! Kom ingen nu!

2007-02-06 @ 12:31:45
URL: http://two.blogg.se
Postat av: Niina Hoffstedt

Mitä kuuluu? heter det väl..jag ska nog inte svara på det eftersom det kan anses som fusk - är ju en finne...och ibland kan jag vara en redig "finne i baken" med. Thihii...

2007-02-07 @ 20:40:48
URL: http://niinas.blogspot.com/
Postat av: Johanna

det där med naken kvinna får du ta och förklara för mig! ;)

2007-02-07 @ 21:11:42
Postat av: Simon

Hahah!

2007-02-07 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback