Kaotisk vecka..

Den som kommer alltså.
Nuvarande vecka har varit helt perfekt - Trots att den svischat förbi.

Men veckan som kommer ska följande ske:
- Producera färdigt projektarbete i Svenska B.
- Arbeta tisdag, onsdag och fredag.
- Utse "Informatör till Alla olika - Alla Lika" Kampanjen.
- Dansa bugg (Kommer inte att hinna?)
- Skriva färdigt engelskauppsats (Som jag har börjat med? Eller inte?)
- Skriva ett komplett förslag på nytt policydokument för Rädda Barnens Ungdomförbund (
www.rbuf.se)
- Skriva en Preparation Outline - För ett tal i Engelska B.
- Kalla och leda? årsmötet för Miljöpartiet i Nora.
- Träffa Linda.
- Försöka få ihop en resa med M och J till varmare ställen. Kollat på Grekland eller Cypern.
- Plugga arabiska varje dag?
- Skriva klart en uppsats i Samhällskunskap B.
- Få ihop ett samarbete med Rädda Barnens "EU-avdelning".

Och på toppen av allt detta har jag fått in en fet lön - Som jag skulle vilja spendera, men det hinner ju inte jag. Är det någon annan som vill ha den? GÖR NÅGOT ROLIGT FÖR PENGARNA!

Hur mycket kommer jag att hinna med denna vecka?

Det är inte alltid lätt att vara Ung, Politiker, Styrelseordförande, Styrelseledamot, Vän, Studerande, Försäljare, Buggdansare, och samtidigt försöka ha såå roligt. Men kul är det iallafall. Sen kanske man får lite skit för att man inte hinner både det ena och det andra - Men det är bara att ta.
 
Nej, nu ska jag springa och ta tag i något iallafall! Får se om jag överlever veckan, jag meddelar dig!




Kommentarer
Postat av: Rolla

hej Simon! Vi verkar båda ha en hektisk vecka framför oss. Ska dock bli kul att vara med och utse informatör med dig! (= Love you my friend!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback