Folkhälsorapport - Eller SimonHälsoRapport

Idag har jag gjort något för folkhälsan (eller min egen hälsa mest kanske). Jag har varit ute och åkt skidor, den första skidturen på lång tid. Självklart gick det fort och det blev en bit, 15 km. Men visst ska vi passa på när vädret är som det är. Jag blir bara lite trött när alla gammla gubbar och tanter som är så hurtiga stakar förbi mej i skidspåret. Varför ska dem 50+ vinna över mig? Vilket problem.

Jag har varit riktigt aktiv den här veckan: Måndag - Dans
                                                                        Torsdag - Häftigt idrottspass
                                                                        Fredag - Simning (eller lekte jag med plastankorna :)
                                                                        Lördag - Skidåkning 15 km.
En snöbild!
Snöigt

Merci - Det är något som är gott. Men nu får det vara nog med Merci och choklad på en stund. Har ätit så mycket choklad. Den är inte bra för den så kallade folkhälsan. Haha.

En rekomenderad blogg: two.blogg.se
En rekomenderad länk: pluggis.nu (En ung kille som har tagit tag i lite saker - Bra!)

Tack för denna gångs uppmärksamhet och välkommen åter.

For englishspeaking friends: I´m sorry for not having an english-version of the blog. But if you want to know something - Do not hesitate to learn Swedish. Hoho. Or maybe the best is to contact me on
[email protected] or call me +46 73 444 5669, I will answer 24 h per day. Bye bye.

"Livet är för kort för att lekas bort (ELLER INTE)" Okänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback