Helgen hittills

I lördags var jag en sväng till Norrköping. Möte med IA (Internationella Arbetsgruppen inom www.rbuf.se).
Vi spånade fram till projektidéer som kanske kan förändra världen en aning. Länder som vi fastnade för var bland andra Etiopien och Rumänien.

Mitt tåg blev försenat - Vi fick åka i 40 km/h från Motala till Hallsberg. Sedan vänta på en buss i 35 minuter. Sedan vidare till örebro men då var min anslutning redan förbrukad. Så jag tog en god middag på en kinarestaurang innan jag forsatte till Nora. "Fyya små rjätter" - Var vad jag åt. Det smakade bra.

Idag ska jag ut och springa med Madeleine. Sen vill jag köra lite bil. 

Vilken variation man har i sitt liv :) 

Kommentarer
Postat av: rolla

Och i helgen firar vi påsk med förbundsstyrelsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback