Första dagen på nya jobbet

Idag var min första dag på jobbet.

- Jag har fått genomgång av ekonomin. Historisk ekonomi och hantering. Detta tillsammans med redovisningsekonomen, förbundsordförande och projektledare för ett av projekten som drivs av RFSL Ungdom. Det var inte bara jag som var intresserad av ekonomi.
- Alex Fridunger och jag har diskuterat arbetsupplägg och löneförhandlat. Skrivit på anställningsavtal.
- Jag har skrivit en presentation av mig själv till förbundsstyrelsen och kansliet hos RFSL Ungdom.
- Planerat maj-månads arbetstider.
- Hälsat på olika intressanta människor. Till exempel RFSL:s förbundssordförande Sören Andersson och också RFSL Ungdoms internationelle handläggare Maris Sergejenko.

Många nya intryck precis som det ska vara första dagen på ett nytt jobb. Det känns bra att arbeta för en organisation i utveckling. Ser fram emot att få sätta tänderna i ekonomin och administration.

 

Kommentarer
Postat av: rolla

Hoppas vi kan nyttja dina nya kunskaper inom rbuf sen också.. du kanske kan bli den nya ekonomi-ansvarig från styrelsen! (= Kul att det går bra för dig, men kom ihåg att ta det lugnt också! Vill ju att vår vänskap ska hålla tills vi blir gråhåriga! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback