Ett år har gått.

Fick en känsla. En känsla som sa "ett år har gått".
Och det har gått ett år drygt sedan jag "debuterade" rejält i miljöpartiet.

- Det började med att jag gick på årsmötet för mp Nora. Där jag valdes till ordförande.
- Sedan blev det media och media, som jag tidigare har berättat.
- Kongressen 2006 var ett trevligt minne.
- Valrörelsen 2006 var likaså ett trevligt minne. Då jag för övrigt hade en projektanställning för partiet i Solna. Alltså var jag aktiv i valrörelsen på två platser. Kanske tre till och med (var ju och hälsade på i mp Örebros valstuga då och då)....
- Nu är jag omvald ordförande för mp Nora. Aktiv regionalt i lite olika saker. Det gäller att se möjligheter för projekt att ta fart. Jag vill titulera mig som "tyckare i allmänhet" - är delvis en rätt aktiv debattör i Nerikes Allehanda (Stor dagstidning i mälardalen).

Vad ska hända nu då? Tills nästa år?
Det första året var ju ett särskilt år - på många sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback