Entreprenören som ung

Redan när jag var liten var jag intresserad av att se utveckling. Jag var fascinerad av företagsledare och politiker.

När jag var 10 år gjorde jag mitt första medvetna köp på fond/aktie-marknaden. Då hade jag bestämt mig för att investera i en viss fond. När jag var ca. 12 år köpte jag mina första aktier - Ett mycket medvetet val som gav löning.

När jag var liten satt jag och skissade på hur jag ville att min företagskoncern skulle se ut.

Det är rätt intressant att se tillbaka på tiden som har varit.
Jag var och är en entreprenör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är såna här inlägg vi vill se simonpimon :P
det handlar om dig själv och är intressant .

2007-04-10 @ 16:24:07
Postat av: Anonym

det är såna här inlägg vi vill se simonpimon :P
det handlar om dig själv och är intressant .

2007-04-10 @ 16:24:08
Postat av: rolla

Håller med föregående.. fastän jag redan visste detta om dig! (= Årsmöte nästa vecka.. nervös??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback