Bilddagbok del 2 - Norrköping

Idag var jag i Norrköping för att starta igång Utanförskapsarbetsgruppens arbete. Det lyckades bra. Utvärderingarna visade på ett gott genomförande.

Började på ett tåg med en kopp choklad och musik i lurarna. "Ett tågfönster någonstans mellan Mjölby och Norrköping". Jag har ju fritt kaffe/thé/choklad ombord och det nyttjar jag ju självklart jämt - Förmån!
Stod i bistron och spanade runt - Fanns mycket att titta på både utanför och innanför tågfönstret :) Haha.

Fr?n ett t?gf?nster - NORRK?PING

Sen slutade det som för någon vecka sedan på den asiatiska restaurang som jag brukar äta på. Riktigt trevlig personal men maten börjar bli uttjatad. De som känner mig vet att jag inte är så mycket för förändring i matväg.

MAT - KINA APRIL

Så har två dagar med en kameramobil sett ut. Hur ska framtiden bli? Vänta bara så får du se.



Kommentarer
Postat av: Rolla

Nice med bilder! Hur gick mötet? Kom ni fram till något konkret? Vi kan väl ringas imorgon.. har ju inte snackat på några dagar. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback