Årsmöte - Rädda Barnens Ungdomsförbund

Nu har det gått några dagar på årsmötet för RBUF.
Vi har precis haft the grande finale i underhållning.
- Tre band spelade för en underbar publik. Ni missade det i år. Men ni har chans nästa år!

Vi har beslutat om kravlista, verksamhetsplan och liknande.

Jag har visst pratat i sömnen enligt mina nattkompisar.
- Ena dagen pratade jag något som lät som arabiska.
- Nästa dag blev det "UPP, UPP, UPP, UPP - NEJ". Så när en av kompisarna höll på med sovsäcken och råkade halka - Sa jag som en liten tomtenisse "JONI - HAHA HAHA", och allt i sömnen. Konstigt men sant.

- Vad händer i natt?

Kommentarer
Postat av: johanna

törs vi sova med dig i grekland? bara 14 dagar kvar nu!

2007-04-22 @ 22:36:14
Postat av: rolla

Det var verkligen jätteroligt när du pratade i sömnen! För er alla, ta chansen och sov i samma rum som Simon någon gång.. !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback