Organisationsutveckling och sommarens sista utomhusbad

Idag passade Petra Käller och jag på att ha ett möte med organisationskonsulten Sven Wallin (www.svenwallin.info). VI diskuterade hans medverkan i ett projekt och vi fick många trevliga tankar och idéer. Vad vi också fick var en väldigt trevlig möteslokal och ett väldigt trevligt fika.

När jag får så många trevliga intryck då blir jag glad - Se nedan.

Jag hann också med säsongens troligtvis sista utomhusbad - I sjön Torrvarpen.

Simonmedmöte
- Det var ett fint och skönt möte.                            Fotograf: Sven Wallin

Nu ska jag gå till badhuset och bada och basta lite tänkte jag (Det var väldigt längesedan).
Sen ikväll ska jag träffa Linda och Madeleine - Och vem vet vad som kan hända då?

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var värst vad hurtig du är som badar nu! Kallt ju!!

2006-09-29 @ 17:23:36
Postat av: Therese

Oj vad hurtig du var då som badar nu! Det är ju höst, Simon! =P
Vi ses på måndag!
Kram Therese.

2006-09-29 @ 18:33:54
Postat av: Simon

Bra. Dax för uppdatering nu.

2006-09-29 @ 20:22:11
Postat av: Therese

Ja, det tycker jag är på tiden... ;)

2006-09-29 @ 22:51:37
Postat av: snyggingarna

såg mysigt ut tycker vi. synd att vi inte var där...

2006-10-09 @ 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback