Utveckling, tänder och dans

Idag har varit en dag fylls av utveckling, tänder och dans.
- Först hade jag en kurs tillsammans med Sven Wallin och Petra Käller.
- Sedan var jag hos tandläkaren.
- Sedan dansade jag - Med alla gamla tanter och gubbar (!) - Nej skojade bara.

Vore det inte skönt med en resa till en djungel i Sydamerika?
Tittar på språkresor dit nu.

Vad hände mig igår?
Igår kom jag till Stockholm från Budapest. Jag skulle åka hem till Örebro 16.30.
Jag gick till bussen 16.20 (enligt min klocka). Såg på en annan klocka (16.30).
Jag rusar och slänger mig förbi alla människor för att ta mig från centralen till cityterminalen på 1 minut.
JAG LYCKAS inte. Bussen åker precis ifrån mig.  Och jag blir rasande och förbannad. Börjar skrika omkring mig och sparka på saker och väskor. Slänger ner väskan för trappan - Så förbannad var jag.
Linda kan intyga att jag var den suraste människan och argaste personen därinne. Jag har nog aldrig blivit så förbannad senaste tiden - De som känner mig vet hur jag betéer mig när jag blir förbannad. Inte har jag någon kontroll och jag skriker mycket och outhärdligt.

Det var inte allt (Ännu var jag väl inte hemma?) Fortsättning föjer på Simon´s äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback