Simons 7 - dagars träningsperiod.

Jag avslutade just ett intensivt och härligt träningspass med mig själv.
Och bestämmer mig nu för att jag under följande sju dagar ska hålla på med någon fysisk aktivitet varje dag. Räkna med att jag ska blogga om det varje dag (Och mina små äventyr på träningspassen :)

DAG 1
Situps, armhävningar, hopprep, hantlar - Och en människa. Det kan man göra mycket med.
Nu ska jag ta en skön och varm dusch.

Den här dagen är fruktansvärt skön. Sov länge, åt en god frukost, satt vid datorn, slappnade av, tog ett träningspass  och ska nu duscha. Senare ska jag pyssla lite och kanske i eftermiddag träffa Madeleine.

En lugn och skön dag.

Men somsagt - Simon (Zigge) är i farten med träning alltså. Lycka till säger jag till mig själv.

Kommentarer
Postat av: jessica

zigge..? haha

2006-10-15 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback