Inte ska man ha tråkigt på en lördag inte

När många människor träffas tillsammans - Och det finns musik och något sött att dricka då händer det saker. Har just kommit från festligheter med en massa länder och roliga människor.
Dansa dansa dansa dansa - Men tyvärr inge bugg men det gör inget, det var kul ändå.

Jag skulle ha stannat längre om jag inte visste att jag behövde gå upp klockan 04.00 imorgon, för att hinna till flyget.

Kul med människor och dans :)
I like to dance.
J ´aime dansé. Är det rätt? 
I like to have fun.

Jag lovar att försöka hitta lite bilder från dessa trevligheter. För detta var inte den enda trevligheten i sta´n - Igår var vi på en båttur med middag, ganska skönt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jag ;)

Tyvärr Simon, j'aime dansé betyder mer "jag älskade att dansa", även om det inte heller är riktigt rätt. "j'aime danser" är nog mer rätt, men jag är inte säker.

2006-11-25 @ 10:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback