Det var länge sedan sist. RÖRA - STÖR EJ.

Lite smått rörigt i mitt liv just nu. Mycket att göra. Mycket att klara av. Och framförallt mycket att göra klart.

Men jag har köpt ett terminskort på badhuset - Så att jag ska få mina små lugna stunder.
Håller på att planera framtida veckor. Blir mycket arbete för Rädda Barnens Ungdomsförbund (
www.rbuf.se)

I helgen ska jag först på ledarutbildning för Studiefrämjandet i Örebro. Vi ska hålla till på Scandic Väst(http://www.scandic-hotels.se/orebrovast) - Såg ut att vara en fin rekreationsanläggning :)
Efter den utbildningen tar jag mig vidare till ett härligt styrelsemöte för Rädda Barnens Ungdomsförbund.

Nästa vecka är rätt lugn, så då blir det mycket krut på skolan och allt evigt arbete som ligger där.
Veckan därpå är jag lite i Stockholm och Östersund - Sen åker jag till Budapest en vecka och njuter av varma källor "Huhuhuhu".

På Höstlovet vill jag åka på en kryssning och bara njuta. Bara slippa tänka på Miljöpartiet de Gröna, Kommunpolitik, Skola, "Att Göra - Listor", Rädda Barnens Ungdomsförbund O.S.V. Kunna fokusera på något annat - Ett litet miljöombyte kan man säga.

Ska man köra på Birka Line eller Viking Line eller kanske Silja Line - Jag vill kunna gå på ett trevligt spa :).

Tack för idag - En liten inblick i Simons små äventyr.
Snart väntar ett upprört inlägg om något världsproblem (Skämtåsido)

ser skönt ut!relax

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad härligt med kryssning!

2006-10-04 @ 20:34:38
Postat av: Simon Nummela

Gud Va Härligt med kommentarer :)

Postat av: Sofia

hej Simon! det var ett tag sedan! Jag har länkat dig från min blogg så nu BORDE du verkligen länka mig. kram

2006-10-09 @ 16:55:53
URL: http://sofos.blogg.se
Postat av: Therese

hörru! nu är det väl dax med uppdatering ;)

2006-10-10 @ 20:13:43
URL: http://pshy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback