Kryssning i all ära

Igår var jag på en underbar dygnskryssning med Birka Paradise.

- Min Tisdagkväll bestod av först ett skönt SPA besök, med massage och utomhusjacuzzi. Sedan var det en god och fin middag serverade. Deltog sen i Tony Irwings dansskola ombord - Försökte lära mig salsa, samba och (?). Självklart var den fina avslutningen på detta att dansa till klockan 02.00. Samma dansgolv som dansmästaren Tony Irwing (Lyckades t.o.m dansa in i honom och hans partner någon gång !)
- Onsdag. Vaknade utvilad i en skön säng. Åt en fin och god frukost. Och spelade bort 120 kronor i såna dumma banditer. Och dansade självklart mycket sedan. Lyssnade också på en bra talkshow med Irwing.

- Onsdag kväll och natt. Bussen var först försenad tre timmar. Sedan när vi skulle hem så kom vi inte långt i stockholm (Vi satt 4 timmar bussen och kom inte ut ur stockholm). Sen raka spåret hem till Örebro. Kom hem 04.00 inatt. Sammanlagt tog turen alltså 11 timmar från Stockholm (Har du någonsin varit med om en sådan försening?). Och ni som har läst mitt tidigare inlägg vet hur jag kan reagera vid förseningar. Gissa hur jag reagerade här.

Tack för uppmärksamheten och välkommen åter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Turbulent dag min vän.

2006-11-06 @ 11:57:56
Postat av: Therese

Oj oj oj, elva timmar! Det var verkligen värst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback