Kongressrapport - TRÖTT

Har just kommit till mitt hotellrum efter en underbar kongressfest för mp.

Det är inte varje dag

man får se Peter Eriksson festa loss till Pepps Persson

man får dansa med trevliga riksdagsledamöter

man får höra Maria Wetterstrand säga "Jaså, det är du som är den där....."

man får träffa underbara MP:re.

Men idag har jag gjort det. Jag är på kongress - En underbar kongress.
Skulle viljat dansat längre in på natten, men jag har ju saker att ta tag i.
Ibland älskar jag underbara personer och underbara organisationer.
Jag blir så glad av det här - I den här rörelsen vill jag växa.


Kommentarer
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Du har ju blivit hyfsat omtalad Simon ;-)

Roligt att kongressen blev bra för din del. Den här sortens tillställningar brukar bli en riktig kick för dem som deltar.

Lycka till med ditt och välkommen att föra en dialog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback