Much in my life (Sometimes)

Just nu är det rätt mycket i livet, men det går väl inte sämre för det.

Vad hände för kul i

Måndags: Prov i samhällskunskap. En journalist intervjuade mig för tidningen Dagens samhälle- kul.
Åkte till Stockholm på eftermiddagen, blev självklart en sen kväll hemma hos Marcus.

Tisdags: Springer till riksdagen för att möta en häftig person; Gustav Fridolin- är med honom hela dagen, träffar bl.a. 30 riksdagsledamöter.
Fikar med Matilda sen på eftermiddagen precis innan jag håller på att missa mitt tåg.
På kvällen blev det ett telefonmöte med RBUF:s påverkansgrupp/lobbyingrupp.
Efter det blir jag intervjuad av en journalist för Aftonbladet och innan det har jag hunnit ge Linda 20 minuters massage- då blev hon glad.

Onsdag: Ska springa till skolan nu.

Kommentarer
Postat av: maria

simon lever du ett stressigt liv? ;D Ta ett djuuupt andetag ibland min vän :D

2006-03-09 @ 22:51:38
Postat av: maria

siiiimon på tv idag :D :D :D

2006-03-10 @ 16:31:44
Postat av: simon

HHAHA

2006-03-11 @ 13:03:08
Postat av: Johanna

simon min vän:) när ska vi fika? pussåkrams

2006-03-11 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback