Jag har upptäckt inspiration och jag har tänkt.

När jag lämnar bloggen ett tag så upptäcker jag till min härliga förvåning att det är lite roligt folk som lämnar sina avtryck här. Och det ger mig ovanligt glad energi att utveckla bloggtankarna något.
För det är precis vad jag har gjort tänkt på hur man ska utveckla en blogg för att den ska bli av ett mer allmänintresse och inte bara intressant för sådana människor som är nyfiken på mitt liv.

Därför har jag bestämt mig för att byta layout på bloggen. Jag har också valt att det som skrivs ska vara av allmänintresse, men för den skulle måste man ju inte begränsa sig till att bara skriva om politik utan man kan ju ha en trevlig balans mellan politik och personliga erfarenheter och äventyr.

Iallafall. Nu händer det som många har väntat på. Simons blogg ska utvecklas, utvecklas mycket.

DÅ : nummela.blogg.se , Simons liv - utifrån mig själv

NU: nummela.blogg.se , Simons balanserade blogg som förenar politik och personliga äventyr.

Vi får hoppas att flera känner intresse av att läsa de här sidorna och att ni där ute tycker att det är okej att jag behåller tidigare inlägg.

Nästa inlägg ska bli ett rejält inlägg om min resa till Sydafrika - "Ett land fyllt av farligheter och små trevliga guldkorn"

Ute med det gamla och in med det nya.

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

Hallå Simon !
Du är inte nere på Gotland under politiker veckan va?

2006-07-04 @ 16:07:21
Postat av: Simon Nummela

Hej gotlänning. Nej, tyvärr jag är ju inte det - Som synd var. Istället sliter jag och arbetar för en bra höst - Ekonomiskt sätt då.

Förresten , vem är gotlänning?

2006-07-04 @ 17:00:35
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Hejsan Simon!

Bra utveckling av bloggen och jag ser fram emot flera intressanta inlägg utifrån dina tankar och utgångspunkter. Behåll det du har skrivit och fortsätt att vidareutveckla din blogg i den här riktningen.

För övrigt så är jag inte heller i Visby tyvärr, det hade varit roligt att mingla runt under de olika partiernas dagar. Men imorgon börjar min semester på allvar med Skånes Djurpark och Kalmar slott.

Trevlig sommar önskar Sven-Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback