11 dagar på resande fot

Jag håller just nu på att planera för en resa under 11 dagar, som först ska ta mig till Rovaniemi i Finland och sedan till Stockholm för att avsluta i Ystad. Resan går via de vackra städerna Örnsköldsvik, Sundsvall, Malmö och i slutändan Mjölby.

Torsdag: Resdag. Stopp i Örnsköldsvik - Övernattning på Lilla Hotellet.

Fredag: Resdag. Ankommer Rovaniemi.

Lördag: Rovaniemi.

Söndag: Rovaniemi.

Måndag: Rovaniemi. Avreser mot stopp i Sundsvall. Ytterliggare en övernattning på ett "Lilla Hotellet".

Tisdag: Flyg från Sundsvall till Stockholm, en god frukost på flyget. Övernattning hos Marcus. Finns lite ledig tid över under dagen så då passar jag på att avnjuta skön massage.

Onsdag: Flyg från Stockholm till Malmö. Från Malmö med Skånetrafiken till Ystad. VI inviger Sommarläger 2006 (
www.rbuf.se)

Torsdag - Lördag: Sommarläger.

Söndag: Sommarläger börjar ta slut men innan slutet ska jag hålla ett pass med utväderingar av olika slag. Resan hem går med miljövänligt tåg (Tar drygt 8 timmar). Kommer hem lagom till sovdags.

Kommentarer
Postat av: Therese

Trevlig resa!

2006-08-01 @ 19:53:44
Postat av: Simon

Den var trevlig och snabb

2006-08-06 @ 20:52:43
Postat av: Anonym

Vad bra!

2006-08-10 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback