Världens bästa fika.

Hade jag kanske inte idag, eller kanske. I alla fall tillsammans med ett klockrent gäng av trevliga typer.

Jessica     -       Anna              -     Madeleine        -    Maria       - Elin

Och självaste jag. Fika bör man annars dör man- eller vadå? ahahah


Anna vad tycker du? För seriöst eller?

Funderar på att göra en lista med allt jag gör i år. För att se hur mycket man egentligen hinner med. Och så lever det några några några miljarder på jorden. Va mycket vi hinner tillsammans?        Men egentligen, det finns ju bara världen. Vad finns mer? Hihihi ta det med nypa salt.

Hör den där musiken till den nya serien Örnen, lite sorglig musik måste jag säga. Bara vardagsprat.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mkt mysig fika vi hade :D Måste vi göra om eller hur? :)

2006-01-12 @ 22:34:35
Postat av: Annapanna

en aning för seriöst, annars skitbra inlägg :P

2006-01-18 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback