IS VAK, MÖTEN, BAD, BASTU, UNDERBARA MÄNNISKOR

Wow, säger jag! Vilken helg. Jag spenderade den på Sånga Säby utanför Stockholm, en toppenfin konferensanläggning. Helgen kantades av disskusioner och möten av olika slag med människor som en- riksdagsledamot, fd. VD för Telia, docent i nånting, styrelsefolk och en massa allmänt bra människor som jag mår bra utav.  Jag badade isvak i Fredagsnatt, underbart efter en tre rätters middag med sociteten, hahah skojade bara! Lördag och söndag, konferens och styrelsemöten, massa goda måltider men framförallt massa gott folk att sätta tänderna i, förstå min ironi!

Har en massa teckningar om hur RB:s styrelse ser på våran organisation och tvärtom. Kul att gotta sig i.

Helgen har varit mer än underbar- relax, givande möten, bra människor, skönt boende, utsökt mat, klockrena känslor!

Efter allt konfererande och en lång taxiresa, tågresa 2h, bussresa 1 h, kyla 5 minuter, möte 30 min, så blev jag vald till "Ordförande för Miljöpartiet de gröna i Nora kommun". Helgen som har varit mycket avslutades ändå med nåt annat - DANS!

Middag med Linus Bengtsson, Marianne Nivert, Eva Karin Möllefors som alla faktiskt är offentliga personer och några godkännde också bilden för publiceringen. Till höger har vi världens bästa Sofia och en mycket trevlig forskare Erik Amnå- Båda två också offentliga personer. Platsen som är tom, vet du vem som ska sitta där?!    Gissa tre gånger! SIMON NUMMELA, JAG!

middag
Fotograf - Okänd!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

haha simon är det dina homies på bilden?

2006-02-07 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback