Amadeus, Resor och Nerikes Allehanda

Har hunnit med en hel del idag faktiskt.
Först var jag och klippte mig hos Amadeus, bäst i staden Örebro :)
Kul att höra hennes prat hela tiden medans hon klipper , haha rolig person.
Sen hann jag i 1,5 timme gå runt på stan och kika på resor till SydAfrika. Hann nog med 4 olika resebyråer.

Och nu har jag precis avslutat en intervju med Nerikes Allehanda, riktigt bra journalist.

Nu ska jag vila en stund, skriva lite mail, läsa lite rapporter, kika lite på veckorna. Njuta kanske.

Sen blir det kommunfullmäktige om en timme. Sedan Linda.

Inte att förglömma, jag ska träffa Gustav Fridolin om ett par veckor. Kul va?

Kommentarer
Postat av: Josefina

Simon Hej!
Snygg hemsida! ^^
Ha de bra / Jossan

2006-02-27 @ 09:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback