Julafton idag?

Idag har varit en speciell dag.

- Jag har underbara vänner. Imorse fick jag en väldigt fin present av Jessica, Elin, Maria och Anna - Jag fick en liten råtta. Han ska följa med på mina äventyr ute i världen tyckte dem. Underbara vänner. TACK!

- När jag kom hem hade jag fått ett paket på posten. I paketet fanns en bok som gamla styrelsen i RBUF hade skrivit om mig i. Det fanns också en CD med en film - Som tar RBUF från början till NU. Och jag blir nästa tårögd. Nu förstår jag vad det handlar om. Hoppas andra kan göra det också.

- En annan rolig sak var att jag sålde mest "combo" på jobbet idag, och då fick jag en chokladask av bossen :)

Den här dagen är hur bra som helst. Undrar hur julafton blir. Detta var ett riktigt ego-inlägg. Men riktat till många. Inse att vänner är det viktigaste man har!

Tack! Och ett särskilt stort tack till Cecilia Abrahamsson - Som administerade och ordnade alla böcker till styrelsen. Besök hennes plattform på agnescecilia.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Så sant, så sant Simon, det viktigaste man har är sina vänner, släktingar och de som finns i ens närhet. En bra slutkläm på ett bra bloginlägg.

En God Jul och Ett Gott Nytt Bloggår önskar vi dig!

Postat av: sara

Jösses! menar du att du jobbar och går i skolan samtidigt? Hinns det med? Hade så bra!

2007-01-03 @ 21:34:56
URL: http://www.saraaskerluns.blogg.se
Postat av: Simon

Hej Sara. Kul att få någon ny blogg att läsa - Din! Japp, jag går i skolan, jobbar, engagerar mig, njuter och umgås med mina underbara vänner - Stora delar av mitt liv. Så ser det ut. Jag lever ett rätt bissy life - Men jag hinner med mycket och hinner träffa många underbara människor, vilket är kul.

Tack För inlägget.

2007-01-03 @ 22:08:34
URL: http://nummela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback