Ett kort kom på posten.

Så här i jultider är det många som brukar få julkort. Jag har fått ett antal tills nu. Men det är egentligen bara ett som riktigt har smältit ur mängden.

I somras hade jag varit i Stockholm en sväng. Då skulle jag åka hem med Lindbergsbuss. Det fanns rätt gott om platser men jag tog första bästa bredvid en efter en stund väldigt pratglad kvinna. Vi fick till en lång och trevlig konversation om både det ena och det andra. Hon var väldigt trevlig. Jag tackade så mycket för sällskapet när väl jag gick av bussen. Jag lämnade mitt visitkort.

Idag damp ett brev ner i brevlådan. Gissa från vem? Margaretha på Lindbergs bussen. Det tyckte jag var väldigt roligt. Det var ett julkort som jag verkligen uppskattade :)

Jag önskar genom min blogg Margaretha en riktigt god jul. Dessvärre vet jag inte vad hon heter i efternamn eller så - Så det blir svårt att kontakta henne. Men jag ska göra mina små försök.

Tack Margaretha för ett upplyftande Julkort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback