Äventyret i Simons kropp och julafton

Idag skulle jag nog behöva göra ett eget äventyr i min egen kropp. Jag är "fruktansvärt" förkyld och har ont i halsen - Och självklart vill jag råda bot på det :)

Julklappar då, vad blev det?
- En klippning hos Melike på Studio Amadeus.
- Två T-shirts.
- Ferrero rocher (Som har försvunnit för längesedan)
- En fin tröja.
- Ett par byxor.
- Ett Polo-sport set.
- 2500 kronor.
- Förhoppningsvis en betald mobilräkning denna månad (1500 kronor).
- 2 DVD-filmer.

Vad gav jag då?
- Marcus: En besök på Badrummetspa (
www.badrummetspa.se), mitt favoritspa. Massage 30 min.
- Mamma: Fyra olika böcker - Av samma författarinna (Råkade köpa först en inbunden bok, sen när jag gick ur affären upptäckte jag att samma författare fanns i pocket - Så då köpte jag alla pocket som fanns av henne). En CD-skiva (Som vi dansade till på julaftonskvällen :)
- Pappa: En bok. En årsbok om hästar (han gillar ju hästar som tidigare nämnts)
---- Familjen: En stor korg med godsaker.

Matriella ting.. Hmm. Kan vara riktigt kul och bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback