Yeah!

Wow, vad man hinner med mycket när man ligger i.

Imorse gick jag upp hyfsatt tidigt. Drog till Örebro, klippte mig och var en stund på det vackra stadsbiblioteket.
Sen tog jag en fika i Nora medans jag blev intervjuad av en journalist från LO Tidningen. Hann visa min gamla skola och det nya fräscha biblioteket i Nora.
Har skickat ut många förfrågningar om sponsring till konferensen "Changing power".
Har anmält mig till Miljöpartiets kongress och fixat logi tills dess. Comfort Hotel Jazz.
Gjort lite hushållsarbete och sitter nu och funderar på att spela golf i sommar.

Dax för en skön bastustund nu, och innan dess- 200 armhävningar. Vad tycks om det?

Har jag hunnit med något idag, skriv och berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback