Längsen en effektiv dag!

Men nu är jag på banan igen. Idag ska det bli en riktigt effektiv dag (tror jag).
Hittils har jag hunnit skriva en väldigt bra debattartikel och fått in den till Nerikes Allehanda, www.na.se

Vad händer sen då?
* Träffa Linda, promenera.
* Skriva klart rapport från internationella inflytande mötet. Styrelsen ska få den ikväll.
* Fixa klart hela utskicket till min MP styrelse och skicka ut det.
* Förbereda mig för morgondagen då jag ska till Kumla kommun och deras elevråd.
* Skicka in massa bra jobbansökningar.  
* Plugga Historia- redovisning på Fredag.
* Försöka skriva klart ett referat till Svenskan.
* Städa hela mitt rum och arbetsrummet.

Sen eller nu: Äta god mat.

Dax att göra lite nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback