SJ ta och skärp er (Eller är det jag som ska göra det?!)

//
Just nu känner jag mig bara upprörd. Mamma uttryckte det snarare som att jag var galen. Men det löser sej, får jag bara ett skönt bad och en god natts sömn så ordnar det sej nog. Arg är jag för att mitt tåg var stående i drygt 1 o 1/2 timme idag på vägen hem från Stockholm till Örebro.

Men till trevligare saker; I fredags kom jag hem till en ny bärbar dator, skönt! Senare på kvällen skulle vi på en fest med dansklubben. Och den, den var verkligen trevlig. Kom väl i säng klockan 2 på natten eller nåt.

Skulle upp 6 sen igen, för att hinnna med tåget till Stockholm, där det var ett möte med massa trevliga människor. Var där och så, kvällen avslutades ppå ett trevlgit hotell i Älvsjö. Söndagen hade förbundet en utbildning som jag var deltagande i.

Sen kom den jobbiga tågresan, som jag snabbt ska försöka glömma.

Och nu hemma, hör vattne porla ner i badkaret och väntar på ett skönt bad.

Upp klockan sex imorron. Skola.

//
LIVS SÖKARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback