Glad jag blev(ÄR)

//
Plockade just ur min/min familjs diskmaskin alldeles nyss. Hahha,  att blogga det, skumm jag är!


Sedan gjorde det dagliga; gick in på wagner.blogg.se: Eriks blogg och läste ett jätte trevligt inlägg!
Erik är riktigt riktigt bra!


Ska upp tidigt imorron, ska till kansliet i Norrköping på en opinion och påverkansutbildning, som ett par damer från RB (
www.rb.se) håller i! Får träffa trevliga Cissi, Skärpta Erik, Leende Sara och alltid lika glada Tobbe och Johanna :)            BRA Rosmarie, hon ska ju dit också! BRA
//

Sovgott mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Rolla och Mona

Hej vännen! Vi titta lite på din blogg.. funderar fortfarande över hur en sådan fungerar. Lyssnar på lite arabpop.. haha.. lovade ju att jag skulle lära er dansa! Nästa styrelsemöte helt enkelt.. då ska jag visa er hur den mest kända sångerskan i arabvärlden håller på. Skitkul!
Vi vill bara säga.. DU ÄR BÄST!
Kramar//Rolla och Mona

2005-11-23 @ 18:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback