Phhuuu...

Nu har jag klarat mitt mål rätt bra idag:

 * Har hunnit promenara lite  och handlat frimärken.

 * Hållit på med massa julkort och andra brev- blev nog ett 20 tal idag. Mer imorron.
 
 * Städat hela mitt skrivbord och även mitt rum ordnat och grejat lite. SKönt med städat liv nu!

 * Hunnit bakat pepparkakor en stund.

 * Hunnit göra 500 hopp med rep.
                          102 armhävningar
                          100 Situps
                          100 såkallade rörelser med hantlar.


Men än är inte dagen slut. Jag ska hinna mera. Gud vad trött jag är imorron.
Nu måste jag duscha förresten. Phhuuu. Trött men jag ger inte upp.


För er som tror att jag är helt dum idag så är det min aktivadag idag! Hahah

Jessica är sjuK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback