Pausade...

en stund från att blogga, två dagar.

//
I Fredags var jag först en sväng i Örebro och åt mat med madde och emma.
Senare var jag i Norrköping en sväng. Ett möte, kul att träffa Erik och Ciissi.
Senare på kvällen eller natten var jag med linda. Trevligt.

Lördagen vaknade jag sent,  tänkte vara lite duktig och jag to gmig en lång promenad.
Sen fick jag ett samtal så då blev det en spontan fika med en trevlig person.
Senare fick jag stressa mig iväg till en väldigt väldigt rolig dansavslutning.
mm   det var en asbra dag igår verkligen!

Idag har jag  bara vandrat runt som nån konstig person.
Linda hann jag träffa en stund också.
SKa väl vara lite duktig snart och sen ta och basta lite.

Marcus  och trevliga My är här... Bra..- så sitter jag och bloggar, fy fyfy!

//


Livet är bra!          VI ska leva livet!          Vi lever nu- Spring iväg snabbt från datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback