En glad dag!

Igår var en som vanligt extra glad och bra dag i mitt långa liv.

Var med Madeleine en sväng i Örebro och tittade på lite saker. Och så var jag tvungen att springa in på SF för att köpa popcorn också. Haha, gott. Och Sir Godvyk var ju också med. Maddes hund för de som inte visste det.

Sen tog jag mig faktiskt ett litet träningspass på Njoy,
www.njoy.se. Kändes lite sisodär men det var ju första gången. Det blir nog bra med den saken. Haha, man lever kanske lite längre. Sen är det nog skönt också. Dyrt är det.

Nåt trevligt inträffade senare också, jag åt en väldigt god middag med ett väldigt trevligt sällskap nämligen Linda och Piere- vilka är toppenbra människor att äta med. Så umgicks med dem senare.

Det var en bra dag igår. Men det här blogginlägget det kanske inte är så seriöst men men. Snarare nån form av dagboksinlägg haha. Det får ni ta som ni vill.

Dessa människor är bra för världen!
fika

Sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback