Bara sådär igen..

Sitter i skolan och bara väntar på tiden- vart är alla människor?!
Världen går under eller?!

Hade ju en snäll dag igår också, men vad gjorde jag får något snällt:

Bjöd återigen några klassmänniskor på pepparkakor..
Godis....



Kvällen dansade jag- kom hem som folk brukar säga kriminellt sent och gick upp kriminellt tidigt också..


Ska väl njuta av dagen idag också!                  Vi får väl se varför vi ska leva en dag!
Meningen med livet är det du gör just nu- Den är bra!

Kommentarer
Postat av: eremo

jag är ju jag :)
nä men jag bodde på samma gata som dig förut, fast lite längre ner. men du är väl för ung för att du ska veta vem jag är kanske. bodde iaf på nr 2. din mamma vet säkert vem jag är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback