Bad boy!

Folk i min omvning lär väl tycka att jag tjatar om att leva livet och njuta av livet och så men det är ju så jävla sant. Man måste njuta av livet, mycket!  Jag försöker!

Im not a bad boy, men jag tänkte imorrse när jag åkte till Stockholm hur mycket jag sitter på tåg och buss och lyssnar på samma halvtaskiga musik hela tiden. Varför kan jag inte lägga till lite ny musik?!

Stockholm var en helt klart bra dag idag. Träffade lite trevliga människor.
Och jag är ju alltid tidsooptimisten nummer 1, var i Gamla Stan hos min bror- så upptäckte jag oj mitt tåg från Centralen  går om 10 minuter - 15 minuter. Haha, rusch!


Linda är glad idag! Jag är glad att träffa linda idag!


Måste skriva att det finns massa bra människor i min omgivning!
Vad vore nästan livet utan dem?! Ett liv eller nåt annat?!
Vad är nåt annat?!

Bättre med liv tror jag!

Kommentarer
Postat av: maria

Bra Simon, njut på av livet :D

2005-12-17 @ 23:43:18
Postat av: ajhaah

du ä rätt konstig va ??

2005-12-18 @ 17:03:05
Postat av: Apelsineeeen

Simon you're really cool i think and i know i'm not alone by feel that way..
we're very impressed by you and we WANNA BE LOVED BY YOU JUST YOU AND NOBODY ELSE BUT YOU. haha ;D

2005-12-18 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback